söndag 19 maj 2013

Göteborgsvarvet

 
God förmiddag på er alla trevliga bloggare.
Här kommer det ett inlägg från en trött joggare/bloggare.
Gårdagens Göteborgsvarv i 28 graders kvava luft har satt sina spår.
Jag hade nämligen inte min bästa dag.
Allt som kunde gå fel gjorde det, men jag tog mig i allafall i mål:)
 
 
Jag sitter nu och tittar på min nya fina Bolonmatta.
Äntligen har vi lagt in vår nya matta och det blev verkligen ett lyft för hela uterummet, ombonat och mysigt.
 
 
Jag har gjort om lite på mitt betongbord, gillar korgar i alla former.
Nu sitter jag också och funderar på mina sommarprojekt.
Vad vill jag göra?
Gjuta nya betongsaker, nya idéer.
Måla tavlor.
Köpa ett skåp till uterummet där jag kan förvara glas och porslin.
Variera min träning så att jag är bättre tränad till nästa Göteborgsvarv.
 
Jag funderar vidare...
 
Carpe Diem
Camilla

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Härligt med inglasat uterum...står högst på min önskelista;))
Jaa du, jag har börjat att "jogga" lite smått....på löparbandet, hihi...målet är att jag ska springa i sommar, men det går trögt, fniss....
Förstår att det var jobbigt att springa i den värmen!!!!
Kram bia

Anonym sa...

Men du å chrillan är grymma!! Kom etta enligt oss i toleredsgatan ;)