måndag 6 maj 2013

Kryddväxter

 
God kväll på er...
Tiden har gått sååå fort och jag har haft sååå mycket roligt, därför var det ett tags sedan...
Men här är jag nu.
Tyvärr krånglar min kamera, men kanske jag nu äntligen köper mig en digital systemkamera.
I helgen har jag varit på både en tjejträff och idrottsfest och mina kära finingar har också varit med.
Men som sagt kameran har inte velat vara med, typiskt.
 
Nu äntligen har det varma fina vädret kommit, såå härligt.
Jag bara njuter i mitt uterum och mina kryddväxter trivs lika bra som jag.
 
Carpe Diem
Camilla
 

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Härligt med kryddväxter...brukar ha lite varje år jag också;)
Hoppas du har det bra!
Kram kram
Bia

Ellinor sa...

Härligt med vår. Tyvärr blev det för varmt för mina tomatplantor i uterummet. Lite kryddväxter var en bra idé.
Ha det gott.