lördag 11 maj 2013

Militärgrönt

 
God morgon på er..
Oh, vad härligt det är med en ledig långhelg.
Igår fixade och donade jag mycket här hemma, men jag hann inte allt jag hade tänkt.
Jag rensade i alla mina garderober och gjorde sååå fint och städade sedan hela huset.
Idag ska jag putsa fönster.
 
Jag har köpt mig lite nya skönhetsprodukter, blandannat Elizabeth Ardens mascara som verkligen är bra och hennes ansiktskräm.
 
 
Som jag berättade i förra inlägget så gillar jag grönt, egentligen är mina färger beige, vitt och rosa.
Men för många år sedan hade jag en grön kavaj som jag bara älskade så efter det har jag ibland köpt mig något grönt, men det måste vara rätt gröna färg.
 
Nu ska jag snart gå upp och göra en god frukost till maken.
Igår bakade jag surdegsbröd, men inte med mitt vanliga recept för den här gången hade jag köpt en surdegsgrund och därför bakade jag efter receptet som medföljde.
Provsmakade lite i går kväll, gott!
 
Vi syns snart igen!
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Läcker top...gillas av mej;)
Hihi...jag har också putsat fönster i köket idag...hann precis innan regnet kom....men nu börjar solen titta fram igen;))
Ha en fin lördag!
Kram bia