söndag 17 november 2013

Kreativa helg

 
 
 
 
 
 
God eftermiddag på er alla kära bloggare.
Hoppas att ni har en mysig söndag.
 
Idag visar jag bilder från min kreativa helg.
I fredags var jag i Sjötofta på tjejträff, tack snälla Therese för en mycket trevlig kväll med många skratt, god mat och dryck.
I lördags bar det av till Ullared och Gekås, men det kunde vi nog varit utan, köer och folk precis överallt.
 
Lördagskvällen spenderade vi sedan
hos sonen och hans kära flickvän, de bjöd på sååå goda tapas, tyvärr var jag nog lite trött för jag glömde mobilen=kameran hemma, därför en bild från Annikas Instagram.
 
Idag har det handlat om betonggjutning, jag har nämligen fått en förfrågan om jag vill vara med och sälja min betong på en mysig marknad i Ulricehamn.
Eftersom jag sålde slut på nästan allt sist så var det bara att börja gjuta, tyvärr finns det ju inga rabarberblad kvar i trädgårdarna, det blir att tänka nytt...
Nu fick jag också en hemleverans på rostig taggtråd, tack snälla Peter.
Jag har också hunnit med att måla några tavlor och göra en omgång müsli.
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

Sockan o Vanten sa...

Verkar ha varit en aktiv helg - när är julmarknaden i Ulricehamn? Kram Ulrika