söndag 3 november 2013

Mode

 
 
 
God morgon på er alla fina bloggare.
Hoppas att ni har en mysig söndagsmorgon med många levande ljus.
Här lyser vi upp hela uterummet, det känns helt fantastiskt att kunna sitta här den 3 november och äta en god frukost.
 
Idag visar jag några bilder på mina nya favoriter, från Lindex, Peppercorn och Lager 157. 
 
Igår hade vi en underbart härlig dag i trädgården, vi fixade och gjorde det fint.
Trädgårdsarbete kan verkligen vara avkopplande, igår försvann flera timmar utan att jag märkte det.
Helt plötsligt frågade mannen om jag inte var hungrig, då var klockan halv tre och vi hade varit ute sedan klockan tio.
Efter en varm tomatsoppa var jag åter igång, nu med att förbereda nästa helgs höstmarknad, jag fixade taggtrådskransar och mossbollar till mina betongfat.
 
Idag blir det nog ganska lugnt, en promenad och ett besök hos svärmor får räcka.
 
Carpe Diem
Camilla
 
 
 
 

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

härlig outfit ;)).........här har det varit tråkigt väder några dagar....fuktigt och rått och regnigt....och i morgon kommer det mer regn...usch!....nää nu vill jag ha sol............hoppas dagen varit bra....det har den varit här ;))
Kram bia