söndag 10 november 2013

Stora Stegerhult i Liared

 
 
 
 
 
 
 
Så här tomt var det på mitt bord efter några timmar.
 
 
Annas Idéer sålde många fina kort och isskrapor.
 
God morgon på er alla kära bloggare,
Hoppas att ni har en skön söndagsmorgon.
Idag visar jag lite bilder från gårdagens höstmarkanad i Liared.
 
Mina betongarrangemang sålde verkligen bra, om jag hade vetat att det skulle gå sååå bra hade jag gjort fler, men allt kan man inte ha koll på.
Nu blir det att försöka göra lite fler, tyvärr finns det inga rabarberblad att få tag i, därför får det bli den andra varianten.
 
Idag ska det firas, alla pappor ska få ha sin alldeles egna dag.
Här blir det frukost på sängen, god mat, presenter och mysig samvaro.
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

Sockan o Vanten sa...

Kul att det gick så bra för dig! Själv har jag två marknader inbokade både 1:a och 2:a advent, i och runt Kungsbacka. Kram Ulrika