lördag 7 december 2013

Julyntat

 
 

 
 
 
 
 
God morgon på er alla där ute.
Hoppas att ni har n mysig lördagsmorgon.
 
Idag visar jag lite bilder från gårdagens fix, snön var det dock inte jag som fixade.
Får jag bestämma så har jag mer än gärna tre årstider, hösten som jag älskar, våren mitt emellan och sommaren som jag också älskar.
 Vinter med snö förtränger jag, vinter utan snö är mycket okej, sådan är jag.
 
Igår dammade jag hela huset och tog fram mina julsaker, de är för tillfället samlade på samma ställe, men de ska snart placeras ut i huset.
Eftersom jag aldrig tyckt om elementet uppe på andra våning blev jag sååå glad när jag fick idén att ta in en gammal bräda.
Nu ska den dekoreras lite. 
 
Jag har också börjat packa min betong inför söndagens julmarknad på stan.
Mellan klockan 11.00 och 15.00 ska jag stå och sälja mina dekorerade betongalster på Formats mysiga bakgård.
Välkomna!!!
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Ser att ni också fått snö ;))).....jag vill ha snö på vintern och julen förstås....hoppas bara att det ligger kvar fram till jul.....
Idag har vi varit på julmarknad i stan och kameran fick följa med också, hihi....riktigt juligt var det;))
Kram bia