söndag 22 december 2013

Kavaj från Cream

 
God morgon på er alla kära bloggare.
Hoppas att ni har en mysig dan före dan före dopparedan.
 
Idag kommer jag nog att göra ett inlägg till för nu är allt fix snart klart här hemma.
Tyvärr var jag så ihärdig igår att jag glömde bort att ta bilder på mina julförberedelser, eller egentligen glömde jag inte bort, jag väntade på dagsljuset som aldrig kom.
Jag har nog aldrig reflekterat något nämnvärt  på årets mörkaste dag, men det gjorde jag igår. 
Här var det mörkt och mysigt hela dagen, jag trivs.
Eftersom mörkret fortfarande råder så får jag vänta några timmar till på ljuset.
 
Idag visar jag en bild som jag lånat från Lantliv, jag blev sååå förtjust i kavajen i den här annonsen från Cream, men tyvärr hittar jag den inte på nätet, skulle vilja ge mig själv den i julklapp.
Är det någon som vet?
 
Carpe Diem
Vi syns snart igen.
Camilla

Inga kommentarer: