söndag 1 december 2013

Uterum...

 
 
 
 
 
God morgon på er alla kära bloggare.
Hoppas att ni har en mysig förstaadventsmorgon.
 
Idag visar jag lite bilder från gårdagens trevliga  tjejfest i Lottens underbara uterum.
Vi åt och drack sååå mycket gott, det bjöds på Tapas, det bästa jag vet.
Jag visar också en bild på en av mina adventsljusstakar i betong som Lotten köpte av mig på Stora Stegerhult.
 
Igår bakade jag pepparkakor, saffransbiscotti, linfrökex, satte en knäckebrödsdeg som nu vilat i kylen över natten.
Jag gjorde en lite gåbortbricka med pepparkakor, linförkex, marmelader och ostar.
 
Igår bakdag, idag pysseldag.
Eftersom jag ska vara med på en liten mysig julmarknad nästa söndag i Ulricehamn så måste jag idag fixa lite.
Jag ska göra, mossbollar, taggtrådskransar och göra iordning mina betongalster, sedan blir det att dekorera ljus med gamla fina notpapper.
 
Söndagen den 8 december står jag och fler utställare på bakgården till Format i Ulricehamn, ni är hjärtligt välkomna till en gammaldags julmarknad klockan 11.00-15-00.
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Såg mysigt ut!!....gillar också Tapas....vi har två tapas restauranger här i stan...och ibland är vi där ;))
Ha en fin första advent!
Kram bia