lördag 22 mars 2014

I mitt kök






Tidigt i morse skrev jag god morgon på er alla kära bloggare,
hoppas att ni har en härlig lördagsmorgon och nu ser jag att texten inte har publicerats, utan att det bara är bilderna som kommit med..
Jag har nämligen försökt göra inlägg från min Ipad, men det har krånglat med att infoga bilder, inte skriva text, konstigt.
Men jag gör väl ett nytt försök.

Varför det blir bilder från köket är för att jag suttit och donat med min nya Ipad här i köket.

Idag har jag varit på en plats där alla loppistokiga bara måste älska att vara, i ett samhälle där det fanns minst sju sååååå bra loppisar.
Trodde faktiskt inte att det kunde finnas sååå mycket fina saker på ett och samma ställe.
Jag har varit på många loppisar där det aldrig finns något som är intressant, här var det intressant i alla butiker, vilka saker...
Imorgon visar jag bilder.
Ha en fortsatt skön dag.
Camilla

2 kommentarer:

Camillas vita villa sa...

Tack snälla Hanna för kommentaren, tyvärr försvann den när jag redigerade min text. Ha en fortsatt bra dag.
Kram Camilla

Anna sa...

Vart hittade du så många bra loppisar på en och samma ort? Nu blev jag nyfiken!
Claras klass har loppis på lördag i stora lokalen vägg i vägg med far din:)
Kram Anna