måndag 10 mars 2014

Ulricehamn-Göteborg

 
 
 
 
Fina ljuslyktor
 
 
Inspiration från mina finingar
 
 
Mateusfat hos sonen och hans kära sambo.
 
 
 
God kväll på er alla därute.
Hoppas att ni har en mysig måndagskväll.
 
Idag visar jag några bilder på temat färg.
Innan vi renoverade huset och lade in våra fina vita golv ville jag bara dekorera mitt hem med vita saker.
Men, nu när jag har vitt överallt kan jag äntligen glädjas åt lite färgklickar på blommor, kuddar och tavlor.
Och nu har jag verkligen fått njuta av fina blommor, som alla snälla vänner har varit här med.
 
Tavlan som sonen och hans sambo fått av mig är en favorit som de matchat fint med en bukett tulpaner.
En ny favorit är porslinet Mateus, här i en fin grå nyans.
Även vita nyanser kan kombineras på ett härligt sätt, Carpe Diemfatet, design Camilla.
 
Njut av allt fint ni har runt omkring er.
Gläds åt det ni har.
Fånga Dagen
Camilla

Inga kommentarer: