lördag 8 mars 2014

Odd Molly

 
 
 
 
 
 
 
Den här outfiten skulle passa mig som handen i handsken.
 
 
En underbar klänning, finns även i rosa toner.
 
 
 
 
God eftermiddag på er.
Hoppas att ni har en lika underbart fin och solig lördag som jag.
Här i Ulricehamn har det varit en fantastiskt skön dag.
Så dagen till ära invigde vi uterummet med skaldjurssoppa och surdegsbröd, såååå mysigt.
 
Idag visar jag några bilder från helgens shopping, den vita blusen från Odd Molly är redan en favorit, likaså kjolen från Street One.
Den svarta kavajen från Maison Scotch har jag haft ett tag och den har också verkligen varit en favorit, men tyvärr har jag inte riktigt trivts i den grafitgrå färgen, så därför har den nu blivit svart, är sååå nöjd.
 
Visar också några bilder från collection Odd Molly 2014
 
Fånga Dagen
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Fint från Odd Molly...
hoppas allt är bra med dej!!!
Kramis bia