torsdag 23 oktober 2014

Finingar



Min fina klänning, inköpt på Helens Hus väntar på den stora dagen.



Den här fina silverringen önskar jag mig, såg den när jag var på utställning på kvarnen i Torpa.





Har redan dessa bruna fina och fantastiskt sköna stövlarna från Jobi.




Ytterligare några fina stövlar från det märket som jag skulle kunna tänka mig.
Har tänkt fota i flera dagar, men ljuset har inte infunnit sig.




Gillar denna mjuka sköna skinnväska i en underbart fin beige ton.






Gillar också dessa toner.





Dessa godingar finns fortfarande kvar därute.



Min fina älskling är i dag så här stilig.

God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.
Idag ligger jag i soffan med ett stort täcke runt mig.
Jag har varit lite krasslig efter gårdagen ljuvliga joggingrunda, därför det blev inte mycket sömn inatt.
Men skam den som ger sig, så imorse begav jag mig till jobbet, vad är lite feber..
Jag tycker att det är sååååå tråkigt att vara hemma när man är sjuk och jag tror faktiskt att det går fortare över om man håller igång.

Men som sagt, nu ligger jag här och myser med nya Femina, Hus och Hem och Lantliv, skönt.

Hoppas att ni har det bra.

Alla våra drömmar
kan uppfyllas
om vi har modet
att uppfylla dem.

Kram
Camilla

Inga kommentarer: