torsdag 30 oktober 2014

Vitaminer




Nu njuter jag av att ligga i soffan och se solen stråla.



Tack snälla Annika för detta helt underbara magasin.



Så här kurerar jag mig, C- vitaminer, ljus och glädje.

God morgon på er alla kära bloggare.
Hoppas att ni har det bra.

Nu är jag hemma igen, sååå skönt.
Jag uppskattar alltid mitt hem och min familj, men just nu är det något alldeles extra.
Jag älskar att resa och träffa människor, men jag älskar verkligen också att bara få vara hemma.
Att få fixa och dona är det bästa jag vet.
Jag gillar att:
Läsa fina magasin och böcker, 
det kan vara allt från kokböcker till konstlitteratur eller en skönlitterär bok.
Måla, eller bara vara i min lilla "ateljé".
Rensa i garderober.
Gå promenader
Träna
Yoga 
Vandra i skogen
Gå på utställningar

Just nu fyller detta mina tankar.
Men, nu måste jag ta det lugnt och kurera mig.
Men, jag gillar den känslan, att äta lugnt, att gå lugnt, att bara vara.
Jag vill så gärna njuta av varje minut, av varje handling.
Prova, det är en skön känsla.
Kan förklara mer en annan gång.
Kram
Camilla



Inga kommentarer: