måndag 31 oktober 2011

Höstlov


Nu är det lov, sååå skönt.
Men jag har ganska många måsten.
Ska försöka fixa det mesta idag och imorgon.
Jag har idag:
 Målat stolar och tvbänk.
Dekorerat hälften av ljusen med papper, spets, grovt snöre och silverhjärtan.
Jag ska vara med på höstmarknad på Stora Stegerhult i Liared, där ska jag sälja mina betongblad dekorerade med ljus, hjärtan, tändsticksasker mm.
Varit i skogen och plockat mossa.


Restarande ljus ska få ett mossband, silvertråd och hjärtan.
Dekorerat tändsticksaskar.
 Bakat kalljäst bröd.


 Rensat och gjort fint i mina garderober.


Imorgon ska jag sitta framför datorn och göra mycket skolarbete.
Det tar nog hela dagen.
Men givetvis ska jag hinna med en joggingrunda och måla stolar och bänk en sista gång.
Sedan tycker jag att det är så mysigt att göra lite höstfint i trädgården.
Måste också hinna med en lunch på Format.
Ska på en liten tripp till en kompis i Göteborg på fredag och lördag.
Vi ska shoppa, äta, dricka vin och ha det mysigt.

Kramis
Camilla



Inga kommentarer: