måndag 3 oktober 2011

Vita saker


Tänkte plocka fram lite bilder på vita saker från mitt album.
(Det kan väl inte vara såå svårt.)
Här är mitt älskade träd som står så ståtligt under trappan.
Här får det endast hänga vita jackor, ha ha.



Vitmålade stolar från Fafner.
Här emellan får det endast stå vita böcker.



Och vid mitt vita bord får det bara sitta...
vitklädda människor.
Den vita lampan är en Le Clint.

När jag kom hem från jobbet idag var jag trött.
Kände inte för att ta på mig joggingskorna, det är ovanligt.
Kände heller inte för att blogga.
Det är så mycket med skolan just nu.
Därför tänkte jag ta ett uppehåll med bloggandet.
Tycker inte att jag fått ut så mycket av det den sista tiden.
Men så såg jag att det varit inne 45 stycken igår, härligt!!!!
Men tyvärr inga kommentarer.
Jag får nästan bara kommentarer när jag själv skrivit till någon.

Ha det såå bra!
Kram
Camilla



Inga kommentarer: