söndag 23 oktober 2011

Nu har jag gjort det igen


Jag hade lovat mig själv att aldrig köpa mig några fler ekstolar.
Har minst tjugo stycken i huset.
Sex stycken i köket.
Sex stycken i storarummet. 
Fyra i tvrummet och fyra i "salongen"
Sedan har jag också några stolar utplacerade lite här och där i huset.
Och alla dessa har jag målat minst fyra gånger puh!!!


Men man kan ju bara inte motstå billiga fina ekstolar.
Och så visste jag att sonen var intresserad.
Av svarta, trodde jag.
Men icke.
Jag föreslog att de skulle ta kontakt med en sprutlackerare.
Men idag fick jag ett ryck, kände att jag ville  överraska dem i alla fall.
Så nu vet jag vad jag ska göra på kvällarna.


Tog in den sista omgången betong idag.
Ska fixa lite till marknaden jag ska vara med på de 12 november.
Ni alla är välkomna till "Senhöst på Stora Stegerhult i Liared" lördag 12 november kl. 11.00-16.00
Det är en marknad med en försmak på advent och jul.


Har shoppat mig en tunika från Bondelid.
Älskar att ha skrynkeltunika, stövlar och tjock kofta på mig.
Kram
Camilla



Inga kommentarer: