tisdag 11 oktober 2011

Loppis nu igen


Idag har jag verkligen fyndat.
Jag köpte fyra fina ekstolar för 300 kronor.
Dessa ska nog målas med svart blank färg.
Så då förstår ni att de inte ska vara kvar i mitt hus.


När jag var på överskottslagret förra veckan köpte jag en ljuslykta, när jag kom hem ångrade att jag inte köpte båda, men som tur var stod den andra kvar idag när jag kom dit.




Korgen ska i helgen fyllas med lite smått och gott till min kära bror som fyller år.


Håller på att måla lite till Robin och Therese.

Det är mycket på gång i helgen.
Robin och Therese får sin lägenhet på torsdag så vi åker dit på fredag och lördag.
På lördag är det fest hos Peter och på söndag fyller Josepha 19 år så då är det kalas.
Och kära svägerskan fyller på måndag.



Nu är snart spegeln färdigmålad.
Ska shabbas lite också.

Ha en skön kväll.
Kram
Camilla 





Inga kommentarer: