söndag 15 juli 2012

Semester i Side



 





Hej på er alla snälla bloggare...
Nu är jag tillbaka.
Jag och maken har haft två underbara veckor i gamlastan i Side.
Här har vi solat, badat, ätit god mat, vandrat bland 3500 år gamla ruiner och bara tagit dagen som den kommer.
I Side möttes vi varje dag av en härlig sol som gjorde oss frusna nordbor såååå glada och tillfreds med allting.
Vi har ätit god mat, till favoriterna hör som förrätt, ballongbröd med Meze, såsom vitlöksröra, tomat och aubergin röra, huvudrätt kycklinggryta och kycklingspett med bakad potatis och sallad och till efterrätt frukttallrik, mumma....

På kvällarna har vi också shoppat i de fantastiskt fina butikerna, jag har köpt smycken, det finns så mycket fina silversmycken har också handlat lite kläder bilder kommer...

Ha nu en fortsatt härlig dag.
Jag ska försöka göra fler inlägg för jag har sååå mycket att visa, här hemma händer det lite saker.
Kram från en bloggare som har städat byggdamm i två dagar och som nu äntligen fått chans att börja med det roliga arbetet, inredning.







Inga kommentarer: