tisdag 19 mars 2013

Hjärtat

 
 
God kväll på er!
 
Det här fina halsbandet fick jag av mina finingar i Göteborg, tack snälla ni, älskar verkligen att ha på mig det.
Ja, nu börjar jag bli trött på alla mörka murriga kläder, jag vill ha ljusa kläder och vår.
Nu sitter jag och myser i soffan och väntar på mannen som fixar the, såå gott!
Jag håller också på att fundera ut en meny till helgens tjejträff.
Jag funderar på att bjuda på:
Bubbel och snittar.
Lyxig kycklingpaj.
Sallad
Efterrätt??????
Jag tar gärna emot förslag på en lättsam, god efterrätt.
Carpe Diem!
Camilla
 
 
 
 

2 kommentarer:

Anna sa...

Attans att jag inte såg detta innan nu, för nu har du väl redan bestämt meny...Jag har världens godaste kladdkaksrecept, klart på ett kick i micron! Du får det i alla fall, kan ju behövas någon annan gång då du får oväntade gäster...
Kladdkaka i micro
3 dl socker
0.5 dl kakao
1 msk vaniljsocker
2 dl mjöl
100 g smält smör
2 ägg
Blanda allt och häll i form.
Kör på full effekt i 5 minuter
i mikrovågsugn.
Servera med vaniljglass eller vispad grädde.
Kram Anna

House and Garden by Bia sa...

Kikar in för att önska dej trevlig helg!!
Hoppas du får det kul på tjejträffen!
Kram bia