lördag 9 mars 2013

Ny lampa

 
 

 
 
 
God eftermiddag på er...
Hoppas att ni har en mysig lördag.
Här håller jag som vanligt på att fixa och dona.
Jag fick min lampa levererad igår, det var min skatt som åkte tio mil för sin mammas skull.
Jag bara älskar den här fina lampan.
Jag vet inte riktigt hur jag ska komponera krukan, fågeln och lampan, men jag tror att jag är nöjd med resultatet.
 
Idag ska vi ha några goda vänner på besök och jag ska förbereda maten.
Toast på salladsbädd med chévre ost, valnötter, flytande honung och balsamico blir det till förrätt.
Till huvudrätt blir det kycklinggratäng med champinjoner, tomater, lök och créme fraiche med paprika och chili.
Rotfruktsröra.
Mumma...
 
Carpe Diem
Camilla
 

1 kommentar:

Anna sa...

OJ vilken snygg lampa!! Bland det snyggaste jag sett på länge!
Kram Anna