fredag 1 mars 2013

Lite smått och gott...

 
 
 
God fredagskväll på er...
Jag förstår inte vart den här veckan har tagit vägen.
Jag njuter i alla fall av att det är fredag och av det fantastiska vädret, så skönt.
Det känns som jag svävar lite över marken, allt känns sååå bra...
 
I veckan har jag hunnit med riktigt mycket, jag har bakat knäckebröd, gjort musli, köpt ett par helt underbara svarta Pleasejeans, städat hela huset, tränat, målat, jobbat mycket, ja, jag har hunnit nästan allt utom att blogga.
 
Vi ska ha en riktigt mysig helg, imorgon åker vi till Göteborg, där blir det shopping och mys med sonen och hans kära flickvän.
 
Ikväll överraskar jag maken med tomatsoppa och lite goda tillbehör..
Ha nu en riktigt mysig kväll.
Carpe Diem
Camilla
 
 

2 kommentarer:

Mariette sa...

Oj, vad du hunnit med mycket. Ha en härlig kväll!
Kram Mariette

House and Garden by Bia sa...

Oj vad du hunnit med idag!!
Fint med kvistarna i glasurnan;)
Önskar dej en härlig helg!!
Kram bia