söndag 15 september 2013

Format i Ulricehamn

 
 
 
 
 
 
 
God morgon på er alla goa, söta bloggare.
Hoppas att ni har en sköööön helg.
 
I dag visar jag lite bilder från gårdagens underbara höstpromenad, det var jag och min älskade man som var ute och gick.
Vi strosade runt lite i affärerna på stadens gågata och sedan intog vi en god lunch på Format, jag bara älskar deras Chevrésallad, mumma.
Övriga bilder är från förra helgens besök på Glasets Hus i Limmared.
Jag tycker så mycket om ljusstaken som är gjord av rördelar och bänken med svetsat underrede, min älskade tyckte likadant så vi får se vad händige mannen kan göra.
 
Är det någon som vet vart man kan få tag i de fina trälådorna som jag visade på en av bilderna, så får ni gärna höra av er.
 
Om vädret tillåter blir det nog lite fix i trädgården idag.
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Verkar ha varit en härlig helg;))
Det har jag haft här också....vi var ut till torpet och tog in utemöblerna...för nu kommer regnet och hösten till veckan.....idag har jag putsat fönsterna i vardagsrummet och satt upp sprillans nya gardiner;))....
Ha en fin start på nya veckan!!
Kram bia