lördag 7 september 2013

Loppistider i Hökerum, Hössna och Grönahög

 
 
Nu har jag satt upp min spegel på väggen och framför den har jag ställt mitt senaste loppisfynd.
 
 
God morgon på er..
Hoppas att ni har det bra.
Nu är det verkligen loppistider här i trakten, idag ska jag åka till Hökerum.
Förra helgen fyndade jag en fin gammal låda, en korgstol, en zinkhink och en tavla i Hössna.
 
Sedan ska jag gjuta lite till höstmarknaden som jag ska vara med på Stora Stegerhult den 9 november.
 
Idag ska jag också gå på vernissage, det är svägerskan som ställer ut.
Jag ska ta lite bilder så att ni också får se hennes fina tavlor, annars kan ni gå till Svenems möbelhus, visningen är 7-21 september.
 
Nu ska jag snart smyga upp och göra en god frukost till min älskade man.
 
Carpe Diem
Camilla

Inga kommentarer: