torsdag 5 september 2013

Odd Molly

 
Fiiina bilder från sonen och hans kära sambos lägenhet.
 
 
Här visar jag mitt senaste Odd Molly köp, älskar både färgen och formen, mina gråa Pleasejeans passar också mig bra.
 
God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.
 
Jag har det fantastiskt bra, nytt inspirerande jobb, härliga kollegor och strålande väder...vad mer kan man begära.
 
Den här veckan har träningen gått bra, jag har hittat en ny härlig runda, så imorgon drar jag på mig joggingskorna igen, sedan blir det 71-års kalas hos kära papsen.
 
På lördag blir det både loppis och vernissage.
I lördags var jag också på loppis och fyndade, ni ska få se mina bilder, men som ni märker hinner jag inte alltid med att uppdatera, det är för fint väder...
 
Carpe Diem
Camilla
 
 
 


1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Så härlig kofta!!!
Önskar dej en solig och varm helg!
Kramisar bia