söndag 22 september 2013

Överskottslagret

 
 
 
 
God morgon på er.
Hoppas att ni har en skön söndagsmorgon.
 
Idag visar jag några bilder på mina nya fina lådor som jag fyndade på mässan igår, lådorna är redan utplacerade i badrummet och i sovrummet.
 
Eftersom det var så fint väder passade jag också på att plantera lite höstblommor i mina krukor, det blev lavendel och några fina silvergrå växter som jag inte vet namnet på.
 
Idag ska vi åka på auktion, vi får se om jag kan göra några fynd och på tisdag öppnar äntligen Överskottslagret som varit stängt en längre tid på grund av flytt.
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Förr handlade jag mycket på Ö o B...men nu tycker jag Rusta är bättre...där har jag bl.a varit idag...och handlat ett svart fårskinn;))och lite annat smått o gått;)).....nu blir det snart Bingo Lotto....håll tummarna!!!
Kram bia