torsdag 3 juli 2014

Lindex




God kväll på er!
Hoppas att ni haft en lugn och skön dag.
Här har det varit regnigt, men jag trotsade, hämtade Ellie och sprang en skön runda på drygt en timma.
Kan inte riktigt fatta att det är så skönt att springa i duggregn , men så är det iallafall.
Väl hemma var det skönt med en varmdusch.
I eftermiddag har jag hjälpt en vän med hennes blogg, gå gärna in på http://carinskattberg.blogspot.se
(Jag förstår inte varför det inte länkar automatiskt, det brukar det alltid göra).

Jag har också hunnit med att måla panelen på vår gästtoalett, är nöjd.

Idag visar jag en bild på min nya, fina kjol från Lindex,
den har jag länge velat ha och igår kom sonen och hans kära sambo med en överraskning.
De hade köpt den till mig, hade nog varit snäll!!!!
Tack snälla goa ni!!!

Fånga Dagen
Camilla

2 kommentarer:

dianasdrömmar sa...

Undebar kjol kram Diana

Camillas vita villa sa...

Tack snälla du för kommentaren. Visst är kjolen fin och den passar till det mesta.
Ha en bra dag.
Camilla