tisdag 22 juli 2014

Ulrica Hydman Vallien





Älskar det mesta hon gör


I glashyttan på Galasets Hus i Limmared

Min favvokonstnär sedan minst 30 år..








Jag bland min favoritkonst



Bästa vännen



God morgon alla kära bloggare.
Hoppas att ni har det underbart och att ni njuter av det härliga vädret.
Njut också av allt fint du har runt omkring dig.

Idag visar jag bilder från lördagens tur till Limmared, vi började dagen med att gå runt på alla fina loppisar och då menar jag verkligen alla, tänk er en gata med minst tio stycken, det är helt fantastiskt.
Och har man tur så är det även auktion.
Jag fyndade lite, men det får ni se en annan dag...
Därefter gick vi till Glasets Hus där bland annat Ulrica HV har utställning i sommar.
Sååå fantastiskt.
På Glasets Hus åt vi också världens godaste buffé.
Så här är ett bra semestertips, åk till Limmared, gå på loppis, Glasets Hus och avsluta med en god buffé.

Idag får vi lite besök, så det blir att fixa lite, tror att jag ska baka en rabarberkaka till kaffet.
Till lunch blir det något som jag och maken gått och varit sugna på länge, våran favoritmat, raggmunk med fläsk, mumma.


 Fånga Dagen.
Camilla

Inga kommentarer: