onsdag 30 juli 2014

Nostalgi



Nostalgibilder från Öbergs Kafé 

En sådan karusell som jag gillade som barn.



Macken





Lanthandel


Verkstad






God morgon på er alla fina bloggare.
Hoppas att ni fortfarande njuter av det fina vädret.
Jag njuter verkligen, gillar sommaren när det är så här fint väder.
När jag tröttnar på solen ställer jag mig på baksidan och gjuter betong.
Men...jag tröttnar aldrig på solen och värmen...men jag gjuter lite mellan varven ändå.
Vi har ett fantastiskt hus, det är svalt inne på sommaren och varmt på vintern, så praktiskt.

Idag visar jag några fler bilder från Visingsö och Öbergs Kafé, tyckte det var så fräckt..

Jag skulle egentligen visat några kort på min nya fina grusade uteplats som jag och maken gjorde i måndags, men tyvärr blev mina pics inte bra, får ta nya.
Vi är så nöjda och nu får äntligen även solstolarna plats.
Jag gillar stenlagda ytor, det gör att jag får en känsla av sol, vind och vatten..
Just nu tänker och läser jag mycket om Feng Shui.
Håller på att gå igenom hus och trädgård för att få in så mycket jag kan av Feng Shui.

Ha det så bra.
Gör sådant du mår bra av idag.
Var snäll mot dig själv och andra.
Njut av värmen, det kommer kyla.
Kram Camilla

Inga kommentarer: