torsdag 17 juli 2014

Malevik





 


God morgon på er.
Hoppas att ni har en lika solig och helt underbar morgon som vi.
Här sitter vi nu och njuter av morgonen och planerar lite för dagen.

Idag visar jag några bilder från Malevik, en helt fantastisk trädgård där naturen samspelar med den välplanerade trädgården.
Trädäcket följer berghällens mjuka linjer som en fin våg..
Rådjuren står i skogsbrynet och tittar så vackert på oss..
Fläderdrickans lena goda smak sköljer ner i strupen...så somrigt.
Här får man verkligen en känsla av ro i kroppen.

Imorgon visar jag bilder från en annan underbar dag, nämligen den igår.
 Tage Andersen vet vad han gör.
Eftersom jag gillar rostiga saker, så gillar jag hans skapelser.

Nu ska jag åka och köpa jordgubbar och hämta rabarber...

Fånga Dagen
Camilla

Inga kommentarer: