lördag 6 september 2014

Loppis i Hökerum



Karljohan








Lekte lite med kameran.







God morgon på er.
Hoppas att ni har en skön lördagsmorgon.

Idag visar jag bilder från gårdagens härliga cykeltur, jag slog tre flugor i en smäll..
Träning, svampplockning och fotografering, tre intressen.
Det finns ingenting som slår soliga höstdagar, bara älskar att vara ute i skogen sådana dagar.
Med kameran i högsta hugg försökte jag hitta olika exponeringar, träning ger färdighet, men jag är än så länge bara i början..

Helgen är fullspäckad som vanligt, som tur är med roliga saker.
Idag:
 loppis i Hökerum
Adrian och hans lilla familj kommer hit
Fira min pappa som fyller år, grattis kära du.
Promenad i solsken
mm

Lev i nuet.
Var glad.
Tro på dig själv, du kan om du vill.
Alla kan lyckas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

After I initially left a comment I seem to have clicked the -Notify me when new comments are added- checkbox
and from now on every time a comment is added I receive 4 emails
with the same comment. Perhaps there is a way you are able to remove me from that service?
Many thanks!

Here is my homepage: aircraft charter company

Anonym sa...

Great website, fantastic post as well! I genuinely
love how it is simple on my eyes and the information are
well written.I'm wondering how I could be
notified if a new post has been created. I’ve subscribed to your RSS which should do
the trick! Have a pleasant day!

My blog post :: click through the next web site