söndag 7 september 2014

Ulla Molin



Feng Shui passar mig.



Litteratur just nu.

God morgon.
Hoppas att ni har en solig söndagsmorgon.
Sitter nu och njuter i uterummet.

Idag visar jag bilder på ytterligare några intressen.
Älskar verkligen att läsa och just nu är det som ni redan vet, konstböcker och Feng Shui som gäller.

Igår var jag på loppis och fyndade växter, helt fantastiska priser, men tyvärr blev inte mina foton så 
bra, får ta nya idag.
På museet här i stan visas konst av Ulla Molin, hon målar underbart detaljrika bilder i gouache.
Så idag blir det en liten promenad ner till stan.

Sedan ska jag gosa med Adrian innan han åker hem.
Ni får ha en fortsatt skön helg.
Lev nu.
Fyll dagen med glädje.
Umgås med vänner som ger dig energi.
Ta hand om dig.
Kram
Camilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

For anyone going it alone who is a complete beginner, a fantastic
place to start is with the Pay-Per-Click Domination course by Jim Yaghi.
This process allows you to make money from people even if they
don't join your main business, it's very powerful indeed. He realised that he could develop excellent associations with people from all over the world.


Here is my web blog ... Magnetic Sponsoring

Anonym sa...

This is an excellent articles! I'm swept away by your presentation and also one of a
kind viewpoints. I agree with so much. I’ll return for more excellent posts.


Have a look at my weblog: visit -
-