onsdag 17 september 2014

Yoga



Helgens måleri, gillar kulörerna.


Min tavla änglaflykt har några år på nacken, men den är fortfarande en favorit, jag ser nya bilder i den varje dag.


En av mina favvotavlor, den hänger just nu vid matsalsbordet.


Njuter av mitt kök.

God kväll på er alla fina bloggare.
Hoppas att ni har det mysigt.

Jag vet inte vad som hänt med min besöksräknare, men igår visad den att bloggen haft 545 besökare?
Och idag visar den nästan lika många...
Bilderna som visas idag är på några av mina favoriter.
Som sagt är jag inne i en kreativ period, jag bara vägrar sätta mig och titta på något dåligt tv-program. 
Vad jag kan sakna är att följa någon dansk eller engelsk serie, jag bara älskar att se hus, miljöer, människor och lyssna på språket från dessa länder., det är fantastiskt inspirerande.
Är det någon som har något tips på någon bra serie?

Imorgon ska jag börja på en yogakurs, gick för några år sedan och blev biten, men tyvärr har jag haft ett ofrivilligt uppehåll, men nu är jag på gång, härligt.

Lev idag
Kram
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Jag yogar också och har gjort det i några år...men jag måste medge att jag har varit lat ett tag...har prioriterat annat bl.a har vi röjt och flyttat åt mina gamla föräldrar ;)....men jag ska sätta igång igen så fort som möjligt ;)
Kram bia