tisdag 23 september 2014

Tjejkväll



Häftig inredning på Din Deli.


På torsdag blir det nog en sväng till detta häftiga ställe.







Din Delis kalender.




Sitter nu i mitt älskade kök och gör inlägg.

God kväll på er.
Hoppas att ni har det bra.

Idag har det varit ett fantastiskt väder här.
Jag bara älskar denna höga höstluft och den underbara doften i skogen.
Löparrundan gav mig verkligen en härlig kick.

Nu har jag varit och lyssnat på Lena Matthijs, hon hade en föreläsning om sitt skrivande.
Det blev en inspirerande kväll och jag blev nästan sugen på att börja skriva...

Idag visar jag några bilder från stadens fina delikatessbutik, där kan man nu inte bara handla med sig något gott hem utan man kan också äta och dricka gott där.
Det ska jag göra på torsdag, mysigt.

Ha en skön kväll.
Njut av livet.
Var rädd om dig.
Kram
Camilla

Inga kommentarer: