fredag 27 juli 2012

Betongglädje


Äntligen...


Det var så roligt att gjuta, äntligen var inspirationen här.


Det stora fatet ska jag ha på min köksö, men är inte säker på att det håller, hade inte mycket betong kvar när jag kom på att jag skulle göra ett stort fat.
Måste åka och köpa mer.
Sådan är jag, när jag väl sätter igång med något kan jag inte sluta.


Min gjutarhörna.


Här slappnr jag av efter all gjutning, nu kan jag äntligen sitta på min lilla mysiga altan.

Godmorgon på er..
Jag har börjat få in lite mysiga morgonrutiner.
Ligger och sover så länge jag känner mig trött, går sedan upp och gör lite frukost som jag sedan äter i uterummet tillsammns med en gammal lantliv.
Har organiserat mina Lantliv på ett halvmånebord i en vår och sommarhög och en höst och vinterhög.
Just nu får jag lite tips och idéer om kök och utemiljöer...
Sedan gör jag ett blogginlägg om vad som händer runt mig, synd att det bara är drygt en vecka kvar på dessa underbara morgonrutiner.
Eftersom vi hade snickare och målare här innan vi åkte på vår två veckor långa semester till Side, så är det först nu som jag verkligen kan njuta här hemma.
Jag trivs så bra med att gå här och fixa och dona, träffa någon mysig väninna mellan varven och bara ta dagen som den kommer är såå härligt.
Men snart börjar allvaret..

Ha en solig dag!
Kram
Camilla




Inga kommentarer: