söndag 22 juli 2012

Kashmir White






Hej på er...
Idag har jag varit ganska flitig, jag har gjort en burk rabarbermarmelad, cyklat min joggingrunda på drygt en mil och plockat svamp, fotat i hus och trädgård och virkat glashållare...
Igår var kära vännen P här, hon hade med sig sååå fina rosor från sin underbara trädgård, tack snälla du.
Som ni vet hade vi svårt för att bestämma oss för vilken bänkskiva vi skulle ha!!?
 Vi bestämde oss egentligen direkt för Kashmir White men precis innan vi skulle lägga beställningen blev vi tveksamma.
Men vi är sååå glada över att vi inte ändrade oss.
Kashmir White är ljus i grunden med grå inslag som passar till golv, lampor, kyl och frys mm.

Nu kikar solen fram här i vår lilla stad, jag ska nog lägga mig i solen och vila lite.

Njut av livet!
Kram
Camilla


Inga kommentarer: