tisdag 31 juli 2012

Fina växter och flintastenar








Godmorgon på er....

När jag sitter här i ute rummet och äter min goda frukost, ser jag rakt på mitt halvmåneland jag gjorde för några år sedan.
Där står mitt betongbord tillsammans med trätunnan och där blommar just nu mina fina fetabladsväxter, var bara tvungen att fota för solen lyste så fint.
Och nu tio minuter senare regnar det, svensk sommar?!

Den fina korgen är min nya "skolväska" tyckte bara att den var helt fantastiskt snygg och lätt.
I den kan jag bära mycket.
Sista lediga veckan, nästa tisdag börjar allvaret igen.
Jag som har sååå mycket mer jag vill göra:)

Igår var jag ute och sprang en långrunda på två mil, därför blir det lugnt arbete framför datorn idag.

Ha det så bra och tack snälla ni som ger mig gulliga kommenterar, det är sååå roligt!

Kram
Camilla







Inga kommentarer: