söndag 13 januari 2013

Målarrum

 
 
 
 
God eftermiddag på er...
Vi har varit ute på en härlig promenad...
Och vi har ätit en god middag bestående av oxfilé på kinesiskt vis, sååå gott.
Nu väntar lite bloggande och sedan ska jag fortsätta måla tavlan som jag håller på med till sonen och hans flickvän.
Jag brukar inte bli nöjd med det jag målar, men efter gårdagens målning är jag faktiskt riktigt nöjd, jag gör en parafras ( min tolkning) på en av Carolina Gynnings tavlor.
Det är verkligen härligt att äntligen ha ett målarrum, jag har inte riktigt bott in mig, men jag har fixat ett skrivbord av Ikeas pallbockar och min gamla avlutade dörr blev bordsskiva.
Igår fick jag också in mitt staffli.
Nu väntar jag bara på att få till det lilla extra.
 
Carpe Diem
Camilla
 
 
 

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Roligt med en dörr som bord ;)
Förstår hur du känner det...jag älskar min lilla bloggplats jag också, som jag har gjort i gästrummet...men egentligen är det mitt egna rosa rum där jag lyssnar på musik, bloggar eller har tjej träff ibland, hihi...det ligger i källarvåningen;))
Kram o ha en fin kväll!