torsdag 24 januari 2013

Nya bilder

 
 
 
Lite pics från min hall...
 
God kväll på er alla kära bloggare.
Nu kan jag lägga in bilder som vanligt igen..
Jag har verkligen tyckt att det varit tråkigt med allt krångel, får hoppas att det fungerar nu.
Veckan har gått sååå fort, jag har arbetat sena kvällar, men som tur är har jag hunnit med mina sköna joggingrundor.
Imorgon är det födelsedagskalas, den lille sonen fyller 22 år.
Eftersom jag gillar fixa och dona har jag givetvis sagt att jag vill hjälpa till med mat och dryck, det ska bli så roligt.
Jag har också levererat tavlan jag målat.
 
På lördag bär det iväg till Göteborg, mina grabbar ska gå på hockey och vi tjejer ska shoppa, gå på konstutställning på Posthotellet och äta och dricka vin, mysigt. 
 
Carpe Diem
Camilla
 

2 kommentarer:

Malin ~ inredning och annat sa...

Tjusigt! :)

House and Garden by Bia sa...

Hoppas ni får det trevligt i Götet...där har jag bott i åtta år !!
Men det var länge sedan...;)
Ha de!
Kram