fredag 9 augusti 2013

Bar Prego

 
Lunchbuffén smakade superbt, mumma.  
 
God morgon alla kära vänner.
 
Nu sitter jag och njuter i mitt uterum, såå mysigt.
Slutet gott allting gott....min sista sommarlovsdag.
 
Det är bäst att ta vara på den...
Jag ska träna, har inte riktigt bestämt mig för om det blir cykling och stavgång eller om det blir joggning.
Sedan ska jag göra en rabarberkaka, marinera kyckling till kvällens grill med mina finingar.
 
I eftermiddag ska jag sätta mig med en latte och nya Lantliv.
 
Imorgon är det äntligen dags för loppis, en på Nabben och en som min närmaste granne ordnar, han har varit på olika loppisar i hela sitt liv och nu ska de sälja sitt hus och göra sig av med många fina saker.
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Lunchen såg härlig ut;)))
Hoppas du har det bra!!
Kram bia