lördag 10 augusti 2013

Loppis på Nabben i Hökerum

 
Här är några av dagens fynd, den stora kakformen passade perfekt på mitt kakfat och de små söta saltkaren passar till frukostbrickan.
 
 
 
Dessa kakformar från Nabbens loppis ska användas till min betonggjutning...
 
 
Den här fina tröjan hittade jag hos PärAxel, passar perfekt till mina gråa Please.
I korset är det precis samma gråa ton.
 
 
God eftermiddag på er kära vänner.
Hoppas att ni har en skön lördag.
 
Idag har jag och vännerna varit på Nabben på loppis.Vi myste, tittade på gamla saker och fikade i solen, underbart.
Som ni ser hittade jag lite smått och gott, de bästa fynden gjorde jag på grannens loppis.
 
 
Sedan var jag nere i stan en snabb sväng och passade på att fynda en fin tröja i klädbutiken PärAxel.
 
Ikväll ska vi på Kräftskiva, gott.
 
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Fina fynd....jag har lika kakformar...som jag använder som ljuslyktor;))
Vi var på surströmmingsskiva igår...och förra helgen hade vi kräftskiva....gillar kräftor, men surströmming är inte gott,hihi...men man äter ju annat också, som tur är;)
Kram bia