torsdag 8 augusti 2013

Mitt älskade kök

 
Jag har gjort om lite i köksdelen, brickan som alla glasburkarna stod på är borta.
Och istället för korgen med kokböcker, en stol.
 
 
Nu känns det mer symmetriskt.
Idag ska jag också hänga upp spegeln på väggen.
 
 
Kommoden får nu stå här ensam utan någon stol bredvid, det känns rymligare och det passar bättre nu med kommoden under lampetten.
 
 
God morgon på er!
Hoppas att ni haft en skön natt.
Jag har sovit såå gott i mitt nya täcke.
Nu ligger jag här och planerar dagen.
Som jag skrev igår så ska jag och bästa vännen shoppa och luncha idag, såå mysigt.
Men, jag blev lite sugen på att baka lite också, det blir nog en rabarberkaka, hittade ett recept i en gammal lantliv, älskar alla recept från den tidningen.
Jag fick också ett recept på ett gott matbröd med oliver och soltorkade tomater.
 
Ha en bra dag!
Carpe Diem
Camilla

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Blev ju bra det där ;))
Fönsterspegeln var jättefin;)
ha det gott!!!
Kram bia