måndag 5 augusti 2013

U-port festival i Ulricehamn

 
Fina presenter från våra härliga vänner, tack snälla ni.
 
 
Brickan används redan till mina älskade frukostar i uterummet.
 
 
Jag bjöd på Tapas och Sangria.
Jag hade gjort:
 Snittar av smördeg med fetaost oliver och soltorkade tomater.
Räkrullar med Philadelphia ost.
Parmaskinka med Philadelphia ost och soltorkade tomater.
Kex, ost, Tapenade och Pesto
Tortillarullar med chili crème fraiche.
Sangria:
två flaskor rött vin, en liter fruktsoda, tre apelsiner, två citroner och valfri frukt, blandas väl och ställs kallt en stund, gott.
 
God morgon på er.
Det har hänt ganska mycket här i staden i helgen.
Det ordnades en festival med många bra artister.
Vi har därför haft en trevlig helg med mycket umgänge.
 
Nu blir det en lugn vecka innan arbetet drar igång nästa vecka.
Nu ska jag njuta av det fina vädret och jag ska:
Cykla
Gjuta min betong
Springa
Sola
och bara ta det lugnt.
 
Carpe Diem
Camilla 
 
 
 
 

Inga kommentarer: