onsdag 7 augusti 2013

Mycket energi

 
 
 
God kväll på er!
Hoppas att ni haft en skön dag.
Det har jag haft, som jag tidigare berättat så har jag den här sommaren börjat variera min träning.
Från att ha joggat två till fyra gånger i veckan har jag nu också börjat cykla, gå stavgång i stadens skidbacke.
Idag cyklade jag en kuperad mil, skönt.
Jag får verkligen mycket energi av min träning och jag mår så bra av den.
 
Sedan har jag haft besök av en väninna, vi satt och fikade under parasollet, såå skönt.
 
Nu har jag gjutit ytterligare sex betongfat.
Faten plus lite annat smått och gott ska säljas på en höstmarknad.
 
Igår kväll fixade jag lite här hemma, jag ändrade om på mina hyllor, flyttade stolar och skåp.
Fler bilder kommer imorgon.
 
Imorgon ska jag ha en riktigt mysig dag, det blir shopping och lunch på stan med bästa vännen.
 
Carpe Diem
Camilla

Inga kommentarer: