onsdag 17 augusti 2011

Äntligen har jag hittat min cykel


Som jag har letat, precis som med kaffekopparna så har jag letat länge efter en gammal cykel.


Och här är den nu.
Dekorerad med en korg, en gammal låda, en mjölkkanna och lite Lavendel.


Fick inspiration från en trädgårdsblogg.
När jag tänkt på en gammal cykel, så har jag haft en bild över hur den ska se ut.
När jag var inne på denna underbart fin blogg.
The rosegarden in Malevik.
Såg jag att han hade en cykel som såg ut som min.
Min cykel har stått i garaget sedan farfar dog.



Den här fina zinkhinken hittade jag mitt i skogen när jag var ute och plockade svamp i helgen.
Det var lite besvärligt att få med sig den på cykeln, men det gick.
Tycker den har en härlig patina.

Sitter och njuter i uterummet.
Det regnar, men vad gör det.
Här är det varmt och skönt.
Kram
Camilla 




Inga kommentarer: