lördag 20 augusti 2011

Loppis nu igen


Idag har jag varit på tre loppisar.
Den första var i Äspered, den började klockan nio.
Där har jag fyndat flera år i rad.
De har bara en loppis per år.
Men tyvärr blev jag lite sen.
Robin och Therese var hemma och hälsade på.
De kom igår kväll så vi hade en mysig kväll med mycket prat och god mat.
Eftersom Robin och Therese har varit i Spanien så var de sugna på tapas.
Det fick bli Tapas Ala Camilla.
Kräftor
Räkor med dillmajonnäs på liten toast
Smördegsknyten med fetaost, oliver och soltorkade tomater
 Rödlök, ost och majs på stekt tortillabröd
Kex och brieost
Ölkorv
Oliver
mm
I morse gick jag upp tidigt och gjorde frukost och vi åt tillsammans i uterummet, mysigt.



Men trots att jag var sen gjorde jag några fynd.
En fin brun flaska i korg för 10 kronor i Äspered.
Och dessa vinglas fick jag för 35 kronor i Gärdhem


Cykelkorgen och en glasskål som jag glömde ta kort på köpte jag på stadens loppis


Sedan åkte jag och köpte mig två Lavendel.



Nu sitter jag i mitt underbara uterum och längtar efter den lille sonen som varit i Spanien med tjejen.
Dem ska jag hämta i natt på Landvetter.

Nu ska jag fortsätta pyssla lite inne.
Ha det!
Kram
Camilla



Inga kommentarer: