torsdag 4 augusti 2011

Lite nytt lite nött..


Jag fortsätter att plocka och ändra om lite.
Nu har min vita spegel hamnat i hallen.


Denna zinklåda fyndade jag på loppis i julas.
Då förvarade jag alla mina tomtar i den.
Sedan dess har den stått undanställd.
Men nu ville jag ha fram den, sprang runt i huset och till slut blev det ett arrangemang med ljusstakar i den.
Är det någon som har något annat bra användningsområde för zinklådan, så kom gärna med förslag.


Jag har blivit lite trött på mitt vita blanka sängöverkast.
Behövde något nytt i sovrummet.
Har alltid tyckt om det gamla täcket med rosor, som legat längst i garderoben.
Det hade jag när jag var liten.
Nu ville jag helt plötsligt ha fram det.
Sedan lade jag ett vitt Ikes täcke över.
Jag som brukar slänga allt som jag inte använder.
Tur att jag inte varit så effektiv.

Nu ska jag ut på en liten joggingrunda.
Efter det ska jag kolla in stadens nya loppis.
Ha det!!!
Kram
Camilla

Inga kommentarer: