söndag 14 augusti 2011

Loppisfynd


Jag har köpt mig en trasmatta.
Den ska jag ha under det vitmålade äppletbordet i uterummet.
 Den är nu nytvättad och hänger på tork över mitt betongbord.


Köpte också en pall, det kan man inte få för många av.
Den ska givetvis målas.
Tänkte först måla den svart, för att bryta min trend.
Men kom på att jag har mest vitt och lite bruna detaljer.
En färg till, det klarar jag nog inte av....


Efter år av loppisletande, hittade jag äntligen mina lite större kaffekoppar.
Vita med blå blommor från Rörstrands.
Är såå glad.

Idag har jag och Crille, (kan inte hålla på och skriva maken eller mannen hela tiden, så från och med nu är det Crille) varit ute på en cykelrunda.
Vi cyklade och letade samtidigt efter svamp.
Det gick mycket bra.
Vi börjar nu så smått fylla frysen.

Har också hunnit med att baka mitt kalljästa bröd.
Kvällsmaten kommer att bestå av nybakat bröd och smörstekta kantareller.

Ha det!
Kram
Camilla








Inga kommentarer: