onsdag 26 februari 2014

Cream, Culture och Kaffe

 
En kavaj från Cream
 
 
 
Blus, Culture
 
 
Blus från Kaffe
 
God eftermiddag på er.
Hoppas att ni har en skön onsdagseftermiddag.
 
Idag visar jag några bilder från helgens shopping.
Kavajen är redan en favorit, båda blusarna köpte jag för att ha under min älskade pälsväst.
 
Nu ska jag bara ta det lugnt, jag har börjat med yoga här hemma, sååå skönt.
Jag är också ute och går små korta promenader, allt för att jag ska komma tillbaka och bli frisk och stark.
Jag kan bli ganska trött på min hosta, som verkligen inte ger med sig, jag har hostat sedan den 10 januari, min kropp börjar bli lite trött, mina revben vill jag inte tänka på, för bara tanken känns som ett knivhugg.
 
Men nu fokuserar jag på det positiva, jag vill:
Yoga
Måla kuddar
Gå promenader
Jobba
Läsa
mm
 
Fånga dagen
Camilla
 

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Så roligt att det går framåt ;).....snygg shopping också.....
Jag brukar också yoga....det är ju bra för både kropp och själ;)
Kram och hej!
Bia

Mariette sa...

Kavajen var superfin!
Krya på dig! Våren väntar :)