söndag 9 februari 2014

Tulpaner

 
Fina tulpaner från fin vän.
 
 
Tack snälla Åsa för att du tänker på mig.
 
 
Tränar på att använda alla avancerade funktioner på min Canon EOS 600D
 
 
Jag dukade fint med mina nya tallrikar, Mateus och dagen till ära blev det rödvinsglas från Kosta Boda, maken lagade god mat.
 
 
Det blev en god sallad, kött, rotfrukter i ugn och vitlöksröra, mumma.
 
God morgon på er alla kära bloggare.
Hoppas att ni har en skön söndagsmorgon.
 
Idag visar jag lite bilder av mina fina tulpaner som pryder matsalsbordet, tack snälla Åsa.
Eftersom jag inte mår bra (igår hostade jag precis hela dagen)...fick det bli lugna aktiviteter, så jag  läste användarhandbok och fotade runt här i huset.
 
Idag blir det nog sängläge.
Carpe Diem
Camilla

2 kommentarer:

Mariette sa...

Härligt med tulpaner så här års, jättefina!
Krya på dig!
Ha en fin söndag.

House and Garden by Bia sa...

Visst är det fint med tulpaner ;))
Hoppas du snart blir frisk...är ju jätte jobbigt med att hosta hela tiden !!!ikväll ska vi på middag hos svågern och svägerskan...ska bli härligt att sätta sej till dukat bord:))....sköt om dej!
Kram bia